Скандал навколо “Інтеру”: з’явився документ про зв’язки з російським пропагандистом

Телеканал “Інтер” в особі шеф-редактора Марії Столярової дійсно збирався в 2015 році взяти на роботу російського пропагандиста Леоніда Муравйова, який називав АТО “каральною операцією”. Про це повідомляє ONLINE.UA з посиланням на Facebook експерта з питань інформаційних війн і конкурентної розвідки Дмитра Золотухіна. Золотухін оприлюднив копію документа, в якій керівництво “Інтера” просить главу Держприкордонслужби Віктора Назаренко посприяти в перетині кордону Муравйову, який буде працювати на телеканалі в програмі “Подробиці тижня”. Документ датований 2015 роком. “І це після того, як він в січні-лютому 2015 го через день виходив в ефір з синхронами про” карателів, яких знищують У Дебальцевський котлі “… Рішення про прийняття на роботу Муравйова приймала особисто Столярова, з якоїю вони раніше дружили “, – написав Золотухін. “Все вигадки, що Муравйов ніколи не був і не планувався як співробітник” Інтера “- це брехня”, – додав він.

Скандал навколо "Інтеру": з'явився документ про зв'язки з російським пропагандистом

Нагадаємо, що в березні 2015 року з’явилася інформація, що Муравйов буде вести програму на “Інтері”. Але тоді на телеканалі спростували ці дані.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *