Таємниця частоти 432 Гц – як зомбують людей в обхід свідомості
Світ єдиний і цілісний, і кожна його частина є фрагментарним відображенням усього загального в малому. Частота 432 Гц є альтернативним налаштуванням, яке знаходиться у відповідності з гармоніками Всесвіту. Музика на основі 432 Гц має доброчинну цілющу енергією, тому що це чистий тон математичної основи природи. Архаїчні єгипетські інструменти, які були виявлені до сих пір, в основному, були налаштовані на 432 Гц.
У Стародавній Греції музичні інструменти були переважно налаштовані на 432 Гц. В архаїчних грецьких містерій, Орфей був богом музики, смерті і відродження, а також зберігачем Амброзії і музики трансформації (його інструменти були налаштовані на 432 Гц). І це не випадково, стародавні знали про єдність Всесвіту більше, ніж сучасники.
Поточне налаштування музики на основі 440 Гц не гармонує не на одному рівні і не відповідає космічному руху, ритму або природній вібрації. Хто це зробив і навіщо, стане зрозуміло, якщо взяти до уваги наступне.
Коли ж з’явився лад 440 герц? Навіщо і кому знадобилося встановити ментальний контроль над масами через цю частоту?
Вперше спроба масово змінити хвилі сталася в 1884, але зусиллями Дж.Верді зберегли колишній лад, після чого і стали настройку “Ля” = 432 герц іменувати «вердіївські ладом».
Пізніше Дж. К. Діген, службовець в ВМС США, учень фізика Германа Гельмгольца, в 1910 році переконав американську Федерацію Музикантів в її щорічних зборах прийняти A = 440hz, як стандартний універсальний лад для оркестрів і музичних груп. Він був професіоналом в області астрономії, геології, хімії, вивчав багато розділів фізики, особливо теорії світла і звуку. Його думка була основним при вивченні музичної акустики. Дж.К.Діген спроектував військовий передзвін на 440 герц, який використовувався для пропагандистських новин під час Другої світової війни.
Так само, незадовго до Другої світової війни, в 1936 році, міністр нацистського руху і таємний лідер в управлінні масами П.Й.Геббельс переглянув стандарт на 440 герц. Частоту, яка найсильніше впливає на мозок людини і може бути використана для управління великою кількістю людей і пропагандою нацизму. Це пояснювалося тим, що якщо позбавити людський організм природною настройки, і підняти натуральний тон трохи вище, то мозок буде регулярно отримувати роздратування. Крім того, люди перестануть розвиватися, з’явиться безліч психічних відхилень, чоловік почне закриватися в собі, і їм стане набагато легше керувати. Це стало основною причиною, по якій нацисти прийняли нову частоту ноти «Ля».
Близько 1940 р влади США ввели настрій в 440 Гц у всьому світі, і, нарешті, в 1953 році він став ISO 16-стандартом. Заміна частоти 432 Гц на 440 Гц пояснюється Культом музичного контролю: війною Фонду Рокфеллера з контролю свідомості шляхом заміни і накладення частоти 440 Гц замість стандартної настройки.
440 Гц є неприродним стандартом настройки, і музика в частоті 440 Гц конфліктує з енергетичними центрами людини. Музична індустрія використовує введення цієї частоти для впливу на населення, щоб домогтися більше агресії, психо-соціальної ажитації і емоційного дистресу, що приводить людей до фізичних хвороб. Така музика також може генерувати нездорові ефекти чи антигромадську поведінку, розлад в свідомості людини.
Наука кіматіка (вивчає візуалізацію звуку і вібрації) доводить, що частота і вібрація є майстер-ключами і організаційною основою для створення всієї матерії і життя на цій планеті. Коли звукові хвилі рухаються на фізичному носії, (пісок, повітря, вода і т.д.) частота хвиль має безпосереднє відношення до формування структур, які створюються звуковими хвилями, коли вони проходять через певне середовище, таку, як, наприклад, людське тіло, яке складається на більш ніж 70% води!
Порівняння частот можна бачити на зображенні.
Спецоперація по зміні класичної частоти 432 на 440
Що ми знаємо про ноті “Ля” 432 герц? Думаю не так багато, адже з тих пір, як “Міжнародна Організація по Стандартизації (ISO)” прийняла лад “Ля” 440 герц, як основний – концертний, пройшло вже 58 років. Строй в 432 герц вже ніхто не грає.
Музиканти, які виконують твори епохи бароко, вважають за краще “Ля” – 415 герц, яка найчастіше використовувалася до епохи класицизму. Сучасні музиканти частіше використовують 440-442 герц, а іноді і вище, як найбільш звичний і зручний лад.
Але довгий період в музичній історії використовувалася саме нота “Ля” частотою – 432 герц.
Навіть після прийняття стандарту, в 1953 році, 23 тисячі музикантів з Франції провели референдум на підтримку “вердіївські” ладу 432 герц, але були ввічливо проігноровані.
Звідки з’явилася “Ля” 440 герц, і чому саме вона замінила настільки довго проіснувала аналогічну ноту 432 герц?
Строй 432 існував ще в стародавній Греції, починаючи від Платона, Гіппократа, Аристотеля, Піфагора та ін. Світочів і філософів античності, які, як відомо, мали безцінними знаннями про цілющий вплив музики на людину і лікували багатьох людей саме силою музики!
З якою ноти починається класичний звукоряд? З ноти “до”, чи не так !? Так ось, нота “до” в даному строю буде дорівнює 512 герц, на октаву нижче 256 герц, ще нижче – 128-64-32-16-8-4-2-1. Тобто найнижча нота буде дорівнює одній вібрації в секунду, відповідно це і є перша нота звукоряду!
Найбільший скрипковий майстер всіх часів – Антоніо Страдіварі (секрет майстерності створення інструментів якого не розкритий досі), створював свої шедеври саме в налаштуванні 432 герц!
Звучання 432 набагато спокійніше, тепліше і ближче. Його відчуваєш всім серцем.
Код Платона або чому неможливо приховати таємниці божественної частоти 432
Незважаючи на контроль, встановлений ілюмінатами з часів Гельмгольца і нациста Геббельса, заміною частоти 432 на 440, музиканти продовжують грати в незалежній обстановці на частоті 432. Тому що йде зменшення розтягування по струнах, барабанщик таким чином послаблює трохи шкіру барабана, клавішнику легше налаштуватися на контроль .
Геббельс знав, що частота 432 має досконалий гармонійний баланс. Це єдина частота, яка викликає Піфагорійську музичну спіраль, яка містить в собі знаменитий і нерозгаданий КОД Платона.
Правда, недавно американський математик і історик науки Джей Кеннеді, який працює в Манчестерському університеті у Великобританії, оголосив, що розкрив таємний код, прихований у творах старогрецького філософа Платона. Як стверджує Кеннеді, Платон розділяв піфагорійські уявлення про музику сфер – нечутну музичну гармонію всесвіту – і свої твори будував за законами музичної гармонії.
“Один з найзнаменитіших платонівських діалогів, Держава, розділений на дванадцять частин, по числу звуків в хроматичної музичній гаммі, уявлення про яку були у древніх греків. Причому на кожен стик припадають фрази, так чи інакше пов’язані з музики або звуків”, – заявив дослідник.
Що собою являють стародавні частоти сольфеджіо? Ці оригінальні звукові частоти використовуються в древніх григоріанських співах, наприклад таких як великий гімн Св. Іоанна Хрестителя. Багато з них, як стверджують церковні влади, були втрачені багато століть назад.
Ці потужні частоти були виявлені доктором Джозефом пулі. Це описано в книзі “Цілющі коди для біологічного апокаліпсису” доктора Леонарда Горовиця.
Ось вони:
До – 396 Гц – Звільнення від почуття провини і страху
Ре – 417 Гц – Нейтралізація ситуацій та сприяння змінам
Ми – 528 Гц – Трансформація і чудеса (відновлення ДНК)
Фа – 639 Гц – Підключення та відносини
SOL – 741 Гц – Пробудження Інтуїції
Ля – 852 Гц – Повернення до духовного порядку ”