Loading...

Петиція про діяльність “112 Україна” та NewsOne набрала голоси для розгляду ВР

Петиція щодо “припинення антиукраїнської діяльності телеканалів “112 Україна” та “NewsOne” набрала понад 25 тисяч голосів, необхідних для її подальшого розгляду.

Станом на 29 вересня кількість підписів становить 25258.

Документ було оприлюднено на сайті Верховної Ради 20 вересня, його автор – Артур Переверзєв.

“Вимагаємо вжити усіх необхідних заходів в межах повноважень та в рамках чинного законодавства, щоб у найкоротший термін припинити ліцензійну діяльність телеканалів “112 Україна” та NewsOne”, – йдеться у петиції.

 У документі зазначено, що в ефірах згаданих телеканалів “знаходять притулок політичні діячі, які … поширюють брехню про ЗСУ, використовують прийоми воєнної пропаганди проти України та українців, пересмикування і маніпуляції фактами, напівправду, заклики щодо примирення з РФ”.

“Народні депутати України не можуть закривати очі та потурати поширенню дезінформації, ворожої пропаганди через інформаційні активи Кремля в Україні, зокрема на телеканалах “112 Україна” та NewsOne, які активно транслюють інформаційнійну політику “руского міра” в Україні та перебувають під управлінням кума Путіна Медведчука та “регіонала” Мураєва, який виступає проти декомунізації та називав Олега Сенцова терористом”, – йдеться у документі.

Зазначимо, відповідно до Закону про звернення громадян, електронна петиція, адресована президенту, Верховній Раді чи Кабміну, розглядається і на неї дається відповідь за умови збору на її підтримку не менше 25 тис. підписів громадян протягом не більше 20 календарних днів з дня оприлюднення петиції.

Розгляд петиції здійснюється протягом 10 робочих днів з дня опублікування інформації про початок її розгляду.

Наприкінці серпня екс-заступник голови АП Віктора Януковича Андрій Портнов заявив, що отримав в управління телеканал NewsOne: власник 100% статутного фонду компанії Володимир Мураєв – батько нардепа Євгена Мураєва – передав йому телеканал в управління терміном на 3 роки. Мураєв-молодший цю інформацію підтвердив.

У фракції “Блок Петра Порошенка” висловили обурення “антидержавною спрямованістю телеканалу “NewsOne” та заявили, що передачі телеканалу “ставлять під загрозу національну безпеку України”.

Разом з тим у серпні стало відомо, що новий генпродюсер телеканалу “112 Україна”, якого призначили після зміни власника, пов’язаний із Медведчуком.

Так, у квітні 2018 року 99% власності каналу стали належати швейцарській фірмі АТ “Плірофоріес АГ”. Нею володіє громадянин Німеччини Едуард Катц.

“Натомість на справжнього власника вказує новий менеджмент, який прийшов на канал цього літа і має тісні зв’язки з політсилою Віктора Медведчука”, – зазначають журналісти.

 Едуард Катц проживає у маленькому селищі Кюнцелль у центральній частині Німеччини.

За інформацією журналістів, у його родини є лише один бізнес – фірма Exclusive Cars Katz, що продає уживані автомобілі.

Наразі на її сайті представлені 13 автівок середньою вартістю у 40 тисяч доларів.

“Важко уявити, як із цього бізнесу можна було б придбати український телеканал… Про стиль життя німецького подружжя можна скласти уявлення з їхніх публікацій у соцмережах”, – йдеться в розслідуванні.

Сам Катц обіцяв надати журналістам письмовий коментар, однак перестав відповідати на їхні дзвінки та повідомлення.

Водночас, видання стверджує, що знайшло “конкретні свідчення, що вказують на зв’язок телеканалу “112 Україна” з лідером проросійської організації “Український вибір” Віктором Медведчуком”.

Йдеться про нового генерального продюсера, 30-річного Артема Марчевського. Телеканал повідомив про його призначення на початку червня.

Марчевський у 2015 році балотувався до Київської міськради від партії “Право народу”.

Зазначається, що Чорний у 2013 році від імені “Українського вибору”, очолюваного Медведчуком, висловлювався про необхідність референдуму щодо підтримки вступу України в тодішній Митний союз під егідою Росії.

Крім того, Чорний – віце-президент Федерації бойового самбо в Україні. Її почесним президентом є кум Володимира Путіна.

Чорний також очолює “Детективне охоронне агентство “Шторм”. За даними видання, саме на цю фірму зареєстровані автомобілі, якими користуються охоронці Віктора Медведчука.

Новий генпродюсер свій зв’язок із ним коментувати не став.

“В “Українського вибору” не знайшлося часу для спілкування зі “Схемами”, прес-секретар у відповідь на запитання надіслав посилання на публікацію газети “Вести”, де Віктор Медведчук заперечує, що купував “112 Україна”, – зазначається в розслідуванні.

Раніше журналістка “Схем” Наталія Седлецька у Facebook повідомила, що “112” в односторонньому порядку розірвав співпрацю з Радіо Свобода.

“Впевнена, що це напряму пов’язано з приходом на канал нового власника”, – написала вона.

У кінці липня Медведчук прийняв запрошення вступити в партію “За життя” Вадима Рабіновича і очолити напрямок щодо “відновленню миру” з Росією.

Незалежна медійна рада дійшла висновку, що телеканал “112 Україна” порушив стандарти журналістики, транслюючи коментарі нардепа Євгена Мураєва щодо можливого звільнення політв’язня Олега Сенцова з російського ув’язнення.

20 вересня Нацрада з питань телебачення і радіомовлення призначила позапланову перевірку телеканалу NewsOne через висловлювання низки ведучих і гостей ефіру про війну на Донбасі, Андрія Парубія та автокефальну церкву.

Loading...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *