Loading...

Соціологи звинувачують “112 Україна” в маніпуляціях на користь Рабіновича

Колектив фонду “Демократичні ініціативи” імені Ілька Кучеріва вимагає від телеканалу “112 Україна” спростувань через маніпулятивне використання результатів його досліджень.

Про це йдеться в заяві, опублікованій на сайті фонду.

Там зазначається, що 6 вересня на телеканалі “112 Україна” після блоку теленовин о 21.20 в рубриці “Епізод” з посиланням на прес-конференцію фонду “Демократичні ініціативи” прозвучало кілька неправдивих тверджень.

Зокрема, посилаючись на соціологічне опитування фонду “ДІ” та Центру Разумкова, в ефірі стверджувалося, що останні результати громадської думки “засвідчують зростання популярності партії “За життя”.

 “Насправді, як показують дані опитувань, ніякого “зростання популярності партії “За життя!” не відбувається: у грудні 2017 року за неї були готові проголосувати 6,7% населення, у травні 2018 року – 6,0%, у серпні 2018 року – 6,1%”, – наголосили в фонді.

Не зріс також і президентський рейтинг лідера партії Вадима Рабіновича: у грудні 2017 року – 5,8%, у серпні 2018 року – 5,3%. Не зріс і рейтинг довіри до Рабіновича: у грудні 2017 року він становив 17,8%, у серпні 2018 – 15,6%.

“Отже, немає жодних підстав стверджувати на основі наших досліджень про “зростання популярності партії “За життя!””, – підкреслюється в заяві.

Так само фонд називає маніпуляцією твердження з посиланням на його дослідження, що “все більша кількість українців вважають, що миру можна досягти шляхом домовленостей та компромісів”.

“При цьому свідомо опускається важлива деталь: так, більшість за мир, але “мир за будь-яку ціну” приймає менше 29% українців, а 51% – “за компроміси, але не за будь-які”. І, як свідчать результати опитувань, для більшості громадян України не прийнятні ті компроміси, яких прагне Кремль: особливий статус окупованих територій, вибори за нинішніх умов неконтрольованості Україною територій, загальна амністія тощо”, – йдеться в заяві.

“Ну, а щодо слів Рабіновича про те, який “найкращий переговорник Медведчук”, свідчить довіра до нього громадян: у грудні 2017 року повну і переважну довіру до Медведчука висловили 5,3% українців, у серпні 2018 р. – 5,2%”, – додали в фонді.

Там назвали показаний сюжет на телеканалі “112 Україна” “свідомою маніпуляцією”.

“Ми вимагаємо відповідних спростувань і попереджаємо телеканал, що у разі подібного використання даних наших досліджень будемо змушені звернутися до Національної Ради України з питань радіо та телебачення щодо відозви ліцензії за поширення неправдивої інформації”, – наголошується в заяві.

Як повідомлялося, наприкінці липня 2018 року лідер “Українського вибору”, кум президента РФ Віктор Медведчук повідомив про рішення приєднатися до партії “За життя” Вадима Рабіновича і очолити напрямок щодо “відновленню миру” з Росією.

Згодом стало відомо, що новий генпродюсер телеканалу “112 Україна”, якого призначили після зміни власника, пов’язаний із Медведчуком. Журналістка Наталія Седлецька повідомила, що “112 Україна” в односторонньому порядку розірвав співпрацю з Радіо Свобода, в рамках якої на телеканалі транслювалася програма “Донбас Реалії”, а також було спільне виробництво щотижневої програми “Завтра” та “Воєнний щоденник”.

Після цього телеканал повідомив, що запускає нову програму “Велике інтерв’ю з великим політиком”, першим гостем якої 25 серпня став кум президента Росії Віктор Медведчук.

4 вересня представники фракцій “Блок Петра Порошенка” та “Народний фронт” закликали Генпрокуратуру та Службу безпеки провести розслідування щодо антиукраїнської діяльності Віктора Медведчука та “проросійських” телеканалів.

Сам Медведчук назвав “дешевим перформансом” виступ у Раді депутатів з “Народного фронту” і “Блоку Петра Порошенко” і пригрозив їм судом.

Loading...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *