Катар таємно заплатив ФІФА $880 млн за право проведення ЧС-2022 – ЗМІ

За 21 день до виборів країн-господарів чемпіонатів світу з футболу 2018/2022 телеканал Al Jazeera, який належить еміру Катара, шейху Хамаду бін Халіфа Аль-Тані, таємно заплатив ФІФА 400 млн доларів за телеправа на ЧС.

Про це йдеться у розслідуванні британського видання The Sunday Times.

Судячи зі скріншотів документів, які оприлюднила газета, Al Jazzera купував права на показ усіх змагань під егідою ФІФА за 150 млн доларів у період 2015-2018 років і за 150 млн з 2019 по 2022-й, включно з чемпіонатом світу у Катарі.

Зазначається, що контракт містить пункт про бонус у 100 млн доларів, які ФІФА могла отримати лише у разі вибору Катару місцем проведення ЧС-2022.

 Протягом 30 днів після підписання угоди Катар перерахував ФІФА 6 мільйонів доларів.

Газета підкреслює, що у цьому випадку є конфлікт інтересів та порушення правил ФІФА, оскільки телеканал Al Jazeera належить належить еміру Катара, шейху Хамаду бін Халіфа Аль-Тані, який був “головною рушійною силою заявки”.

The Sunday Times також опублікувала копію іншого телевізійного контракту – три роки потому Катар через beIN Media Group запропонував ще 480 млн доларів.

“Після цього ФІФА закрили своє довгострокове розслідування корупції при подачі заявки. Це сталося тоді, коли Майкл Гарсія з ФІФА підійшов до ключового етапу свого розслідування щодо порушень при виборі країн-господарів ЧМ-2018 і ЧМ-2022 і збирався відвідувати Катар.

ФІФА пізніше похвалила розслідування Гарсії, заявивши, що він зняв підозри з Катара. Сам Гарсія звільнився – він підкреслив, що його розслідування було неправильно розтлумачено”, – йдеться у матеріалі.

Таким чином, Катар заплатив 880 млн доларів, щоб отримати і зберегти право проведення ЧС-2022.

ФІФА відмовилось коментувати розслідування The Sunday Times.

Loading...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *